http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm دلنوشته عاشقانه دلبری رمانتیک شاخ
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد ، از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می بندم و راه می افتم
ایستگاه به ایستگاه
مرز به مرز
پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم و بهت میگم تا بینهایت دوستت دارم …

.


.

نمی بینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیبایی های دنیایم !

.

.

عاشقانه هایم تمامی ندارد وقتی “تـــو” بهترین اتفاق زندگیم هستی !

.

.

مـن تنــها مخلـــوق خــدا هستــــم کــه روز مـرگم را مـی دانــم !!!
کـافـی است تـــو بـروی …
.


چـــشــمت را نبـــــند ، ایـن چــشـم بنــــدی هــــای تــــو جــــهـانـــــــم را محـــــو می کند !
.
.
چقـــدر زیـــادی آنقــــدر که نمـــیتوان تمــــام تـــو را خیـــال کــــرد !
.
.
تمـــام خط خطی هــای من شعر می شـــدنـد وقتـی ایـن کلــمات وحشی رام تـــــــــو بــــــــود !
.


.
برایم دست تکان دادی
برایت دست تکان دادم
تو به نشانه ی وداع
من از شوق دیدار
این کجا و آن کجا ؟
.
.
یــادگاری میـگذارم روی صــورتـت که بــــاد هــرچـه خـواست بــــبرَد جـــــــــز چـشمـــهـایــت !
.
.
چـشـــمـانـت دریـــــا را به “مــَـــد” مـی‌کـــشانـــد !
مـــــرا بـه شـــعر …
.


هر شب به قصه دل من گوش میکنی
فردا مرا جو قصه فراموش میکنی
ای ماهی طلایی مرداب خون من
خوش باد مستیت که مرا نوش میکنی
.
.
همیـشه سرخ تــر از آتـــشم ولـــی انـــگـار به دستِ بــــاد سپــرده مرا زمســتــانــت !
.
.
وقــتی کنـــارمــی ، جــــایــی بــرای هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد همـــــین حضــــــور مـــن و تــــوسـت
.


دیدگانت را نبند …
نگاهت را ندزد …
تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه چشمهایت تلاوت می شود !
.
.
هیچکس مثل تو نیست
وقتی آغوش می شوی و زمستانی ترین غم ها در گرمای مهربانی ات ذوب می شوند
وقتی بوسه می شوی و گونه هایم را مهمان می کنی به بارش شکوفه های بوسه
وقتی واژه می شوی و از دوست داشتن می گویی …
.
.
از نگاه تو رسیدم به آسمانها ، آن برق چشمانت ستاره ای بود که هر شب به آن خیره میشدم !
.
.
دردهایم دلنشین میشود وقتـی درمانم ”تـویـی“


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن عاشقانه,
+ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 ساعت 11:5 توسط maryam-h